Bones!
És realment crucial la 19a terra? És a dir, la diferència entre portar-ne 18 i 19 es nota molt? Més que res perquè si encara em queda pillar les 3 tundres i 1 savannah, com hagi de pillar una segona savannah no acabo el deck ni d'aquí anys xD Ara bé, si és realment important i li dóna més consistència al deck, endevant xD Tot i que haig de dir que de moment l'estic testejant via internet i no he tingut gaires problemes en quan a terres.
Respecte les criatures, sí, he afegit un Trygon per un Qasali, ja que com bé dius, augmenta el nombre de cartes blaves y si mai surt un pairing contra affinity o alguna deck amb bastants "cacharros" sempre pot anar bé tenir una criatura fixe que vagi pegant per l'aire i petant-ne. M'ha semblat una bona idea!

En quan als Elspeth, la meva intenció inicial era deixar-ne 2, ja que així augmento la probabilitat que em surtin en cas que el game s'allargui i em pot donar la partida si en baixo un en el moment adequat xD
El tema del side, sí tens raó, els Trygons no acaben de fer gaire el pes. Ademés, si en poso un a la main deck per un Qasali, ja està bé. La Wheel os Sun and Moon sí que la porto, el que passa que no sé perquè no la faig afegir a la llista (se'm debia passar xD). I també he possat la Sword of Body and Mind (ja vaig pensar de fer-ho però al final no sé perquè no ho vaig acabar fent), que contra Bants i altres pairings amb creatures verdes i/o blaves, pot ser devastadora. Total, he tret els dos Trygons i he afegit la Wheel of Sun and Moon (que ja la tinc, el que passa que no l'havia afegit) i la Sword of Body and Mind.
Aquí poso la llista actualitzada (l'unic canvi pendent seria potser afegir o no la 19a terra):
http://www.mtgdeckbuilder.net/Decks/ViewDeck/50754Respecte al Back to Basics, té bona pinta. Ben jugat deu ser letal! Però de moment crec que aniré així i poc a poc, ja que no he jugat cap torneig mai i la Bant encara no la sé jugar bé. Em queda molt per aprendre xD Potser més endevant l'afegiré, ja es veurà

Doncs res, moltes gràcies per l'ajuda proporcionada!